TURUNCU ODA'DA KİM VARMIIŞŞ :)

Daha önce de projelerinden ilham alıp sizinle paylaştığım sevgili Turuncu Oda blogunda düzenli olarak yaptığı haftanın konuğu köşesine bu hafta da beni layık görmüş ^_^ Nasıl mutlu oldum anlatamam! Çünkü Sibel'in projelerinden, azminden ilham almak zaten yeterince güzeldi, bir de üzerine bu misafirlik oluncaaaa tadından yenmedi vallahi :)
Bu güzel ve becerikşi insanı henüz ziyaret etmediyseniz büyük bir gaflet ve dalalet içindesiniz sevgili arkadaşlar, hemmen ışınlanın!!
Sibelcim bir sefer de kendi çöplüğümden teşekkür etmek istiyorum sana.. Bu blog işleri sayesinde tanıdığıma sevindiğim insanların başındasın, biliyorsun. Yolun açık olsun, daha nice güzellikler yapaaksın kim bilir ^_^
Muccxxx!

6 yorum:

  1. yaptığınız çalışmalara bakılırsa buna layısınız gerçekten.tebrikler...feyzanincicileri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum ^_^

      Sil
  2. Merhabalar,
    Turuncu Oda'dan geldim ve gerçekten elişlerinize bayıldım. Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz o zaman efendim :) çok teşekkürler beğenmenize çok sevindim ^_^

      Sil
  3. rica ederim:) ne demek? eğer sen bunca güzel şeyi ince bir emekle yapıyorsan,bizlerde blog arkadaşı olarak bilmeyenlere duyurmalıyız diye düşündüm:)) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) gerçekten çok sevindirdin beni!
      Kocaman sevgiler..

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM