BLOGLOVIN

Şarkısı

Merhaba millet!
Yine epey oldu yazmayalı di mi? Geçtiğimiz hafta Ankara'da değildim. Yani bilgisayarım yoktu ve internet erişimim de kısıtlıydı. O yüzden bi çok şey birikmiş olmasına rağmen bi türlü yazamadım. İçim şişti ayol, ben bu kadar konuşmadan nasıl bekledim hayret! :)

İlk önce yazı başlığına şeyettireyim de konuyu, sonra unuturum öyle başlık havada kalır yazmadan :) Malum Google Reader kapanıyor yarın! Güzel olan her şeyde becerdikleri gibi bunda da saçmalamayı başardılar! Kime ne zararı varsa! Ben takip ettiğim kimi bloga üye olmuştum kimini de direkt reader'dan takip ediyordum. Yeni yazıları pıtır pıtır çıkartıyordu önüme. Şimdi napsam napsam derken sevgili Sahildeki Ev bana Feedly'i önermişti, onu deniyim dedim. Telefonuma app store'dan indirdim, aynı reader gibi, bayıldım! Kesinlikle tavsiye ederim. Ama onun dışında herkes bir Bloglovin aşkıyla tutuşuyor. E ben de üye olmazsam çatlarım bittabi :) Orda da varım şekerler, şurda bir tıka bakar: Craft and Decorate on Bloglovin
Bu da sanırım reader mantığında, yeni yazı geldikçe sizi dürtüyor. Eski yazılarımı da oraya aktarmışım, nasıl yaptım hiç bi fikrim yok! Bu konuda çok tecrübesizim ve hiç de tecrübe kazanmaya niyetli değilim. Ben şimdi readerda takip ettiğim blogların izleyicisi olucam teker teker. Bide bloglovinde sayfası olanlara üye olucam. E zaten feedly de var. Heralde bi yerden kaçırsam diğer yerden okurum yazdıklarınızı. Ayh içim şişti bu ne zor iş! Siz de bana üye olun hee kaybetmeyelim birbirimizi. Bide ben şeyi merak ediyorum, mesela bloggerın ana sayfasında da takip ettiğimiz blogların yazıları çıkıyodu, o da gidiyo mu şimdi? Bi yardım piliiiz?

Neyse bu bilgisayar işleri bitmez. Gelelim yeni neler var kısmına. Evet canikolar yeni çogzel şeyler var. Bence sevceksiniz :) Bakın bakalım bi..





Tabi beni instagramdan veya facebooktan takip edenler artık Pinokyo kusacak ama sizin için yeni olabilüüü henüz :) Napim orda hemen iki tık tık yayın yapabiliyorum. Buraya yazısız koyulmuyo şimdi yani ben de haklıyım ama di mi?

Sonra bi de Bayan Tilda Cosmogirl'e çıktı :)) Çok ama çok sevindirikim yani bildiğiniz gibi diil şekerler :)) Ağzım böööyle fiyonk fiyonk geziyorum ortalıkta.
İşte böyle. Olaylar olaylarr yani :) Daha anlatıcak çok şey var valla birikti diyorum da inanmıyosunuz! Hadi bu seferlik bu kadar olsun. Ben gene gelirim annem. Öperim yanacıklarınızdan.
Bak ev kadınıyım ya artık böyle takılıyorum. "Ah şekerim bizim de çocuklar bi durmak bilmezler ki sorma vaaallaaa. Büyüğünü baskete, ortancasını at binmeye, küçüğünü de kreşe zooğğğrrr götürdüm. Sooora kısırımı da yaptım sana geeeldim kaaveye" modu :)

Sizden naber? Onu da diyin de öyle kaçiim!



0 güzel yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM