BEN BU ARALAR NAPIYORUM?

Selam millet!
Bayan Tilda' da bayram indirimi var dedik ya, onla ilgileniyorum neredeyse tüm gün. İnsanların ilgisi, merakı beni çok mutlu ediyor. Tildaseverlerin sayısının her gün arttığını gördükçe içim içime sığmıyor. Siz de indirimde neler var görmek isterseniz ister instagramdan ister emeksensin dükkanımdan bana ulaşabilirsiniz!
Bakın bakalım neler hazırlamışım geçtiğimiz günlerde.









Yerlerine uçtular sevenleriyle buluştular :) Yolda biraz daha var. Onları yetiştirmek için kaçıyorum ben müsaadenizle.
En kısa zaman ne zaman bilmiyorum ama o zaman görüşmek üzere :)
Sevgiler!

6 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel bunların.
    kuşlara ayrıca bayıldım.
    ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller, bol satışlar olsun inşallah. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık.çok başarılı çalışmalar.bol satışlar..

    YanıtlaSil
  4. Selamlar.Küçük mucizeler dükkanında tilda bebek workshopunuza gelmiştim ve blogunuzu ilgiyle takip ediyorum. 2 tane tilda yaptım acemice ama ilerleteceğim. Bu siteden de bolca ilham alıyorum, paylaşmak istedim.

    YanıtlaSil
  5. Blogun linkini unutmuşum <:) http://www.nkale.ru/

    YanıtlaSil
  6. Hayranlıkla tek tek inceledim yine... Ellerinize emeklerinze sağlık

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM