INSTAGRAM GÜNLÜĞÜ 9

Fiyuuuuvv en son instagram günlüğünü 4. ayda yazmışım! Nası bu vakte kadar çatlamadım hayret!
Ya bütün gün telefon elimde fotoğraf çekiyorum biliyo musunuz. Artık icloud alanın doldu bi kendine çeki düzen ver kadın diye telefon ciyak ciyak bağırıyor. Onları yedeklemem lazım acilen! Yedeklemek için de harici hd almam lazım acilen! Önerisi olan var mı? Ben hiç anlamam da bu teknolojik şeylerden..

Efenim ilk fotoğrafımız yükte hafif pahada ağır deyiminin karşılığı. Buyrun beraber inceleyelim. Kendisini Şık Düğme'den aldım. Tipi çok iyi hoş lakin ki bu ne fiyat arkadaşıııııımmm demekten kendimi alıkoyamadım sevgili arkadaşlar. Kaçan kaçtı gene bana!
Evet ikinci karemizde bu senenin modası #tepedenpaçozluk akımını görüyoruz. Çanta: mahalle arası bi dükkandan, Tunik: o kadar eski ki kim bilir nerden, Kot: mango'ydu galiba artık eskilikten dizi yırtıldı. Ama malum millet sağlam kotlarını yırtıp da moda yapıyo bugünlerde. Ben de onlara bu kotumla diyorum ki "paçozlar moda herkes için değildir, bakın ben evvel ezeldir ikoncanım, siz yırtmadan ben yırtmıştım bilem." Ayakkabılarım da her derde deva LcWaikiki'den. Bi anda neden böyle moda bloggerı gibi döküldün diyenler, merak etmeyin anacım sizin için değil, soranlar var heralde onun için yazıyoruz!
Ay bu sıradaki foto çok komikli bak :) Kardeşim İstanbul'da okuyo (daha doğrusu okuduğuna inanmak istiyoruz biz). Sokaktan kedi bulmuşlar ev arkadaşıyla. Ama aferin dedim gelmiş geçmiş en salak kediyi icat etmişler, siz de onu kapıp almışsınız. Hele hele şu sıfata, hele hele şu mayışmayaaaa!
Bazen böyle yataktan içimde bi enerjiyle kalkıyorum. Adeta bi herkülüm bi zeynayım öyle zamanlarda. Sanki herşey pembe, herşey süper, herşey umut dolu, istersem yapamıycaam şey yok  falan filan. Yine öyle bi sabahtan bir kare geliyor sevgili arkadşalar.
Ama halbuki daimi olarak iç dünyam böyle :) Fazla zekadan hep bunlar :)
Bak bu karede de koltuklarım çok soruldu. A aaa paçozlara bak ben kalbi gösteriyorum nası olmuş diye, onlar kalkmış hele kalbi boşver de sen koltukları nerden aldın onu de bakam çekiyolar bana. Tepe Home'dan aldım canikolar. Teee ya iki sene önce mi ne. Ama Tepe'de hep bu tarz koltuklar oluyo.
Bi önceki günden kafama güneşi çok yiyince ertesi sabahları böyle sarı uyanıyorum ben. Size de oluyo mu?
Şimdi bak bu fotoğrafta bana isyeeeaaaan çektiren arkadaşlarım var benim. Şöyle ki; şimdi ben bu kumaş bantları yayınlarken yazdım ki "Bunlar kumaş bantmış, tek tarafında yapışkan varmış, ben denemedim hiç bilmiyorum. Ankara'da Erdoğan Düğme'den aldım" Yani iki tane uyduruktan teyyare bant için haddinden fazla açıklama yapmışım di mi sevgili okur? Peki fotoğrafa yapılan ilk yorum ne dersiniz? "İstanbul'da nerden buluruz ki?" :) Ay demek ki insanlar böyle cinnet geçiriyo :)
Arkadaş büyüğünü ütüle küçüğünü ütüle! Bitmiyoorr bu ütü bitmiyooorr!
Sırada bir soru-cevap var. Gerçi mevzu teneke kutuysa gerisi teferruattır benim için, sorular olmaz, haliyle cevaplar da olmaz :) Alır alır dizerim, öyle seyrederim onları :) Ama bu sefer akıllı bir bağyandan güzel bi fikirle buluşturdum teneke kutumu! Çohiyi oldu bence.
Evvett sırada hayatımın aşkı var! Bu elbiseyi giyeceğim günün hayaliyle yatıp kalkıyorum yeminlen.
Aaayy bak gene aklıma geldi. Sizce saçımı böyle kestiriyim mi? Tabi ki bu elbiseyi giydikten sonra :p Sanki kısa saç insanı daha modern gösteriyo gibi? Ama uzun saçı da kullanmak kolay falan filan.
Canım balkonum yaaa! Çok seviyorum ulan seni! Yalnız arkadaşlar tecrübe ettiğim (bir kez daha) bir gerçek var ki o da şu; insan isterse herşeyi yapar arkadaş. Ben ki seri çiçek katili bi insandım. Çiçekleri öldürmelere doyamaz alıp alıp katlederdim. Bu sene balkonumda adeta bir bakingım sarayı bahçesi yarattım (gittin gördün mü bakingım sarayını derseniz yooo. Royal baby'den çok etkilendim sanırsam). Azimle yaparsan şooluyomuş. Çiçekler ölmüyomuş yani.
Ya çok uzun oldu ara uzun olunca. Bu da son foto olsun. Ben kalanını müsait bi zamanda paket yapar yollarım size annem. Bu kare de yaağğriiiimm istanbuuull gel öpeyiiimm gerdanıındaaağğnn karesi. Haydarpaşa!
İşte olaylar böyleyken böyle arkadaşlar. Yeni bir instagram günlüğünde görüşmek üzere. Esen kalın efenim.


6 yorum:

  1. Çok eğlendim okurken :) :)
    Bana da beklerim: http://www.yenilerkendinihayat.blogspot.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Alemsin sedo fotoroman tadında okuyorum birbiri ile alakasız fotoğrafları ve yazilari .çok gülüyorum ya arayı çok açma olur mu.blog dışında sanal aleme uzağım sırf bu yüzden atlayacam valla instagram alemine yani.sevgiyle ve hep güldürükcü kal emi:)

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim özellikle çalışma masasını ve mutfağı. Çok zevkli dekore etmişsiniz. Saçlar kısa daha hoş sanki. Bence kestirin.

    YanıtlaSil
  4. Bayiliyorum senin su instagram günlüklerine. Bende yapiyorum ama senin ki gibi olmuyor. Instagramdan gördügüm fotolara tekrar baktim. Hadi kactim anacim :)

    YanıtlaSil
  5. saclar ve elbıse sahane :)



    severek takıpteyım ..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM