BAYRAM ŞEKERLERİ VOL. 1

Ay ben bu kızı çok severek yaptım yaa. Dressing Gown Angel için en en enn sevdiğim bornoz kumaşı bu! Pofidik pofidik :) Tam bayram şekeri oldu zannımca :)) Neden vol. 1 yazdım? Çünkü bi tane de cupcake tadında bi tavşan göstericem size en kısa zamanda :))
Kocamaaaan sevgiler!
Not: Arkadaşlar yazılarıma yazdığınız tatlı mı tatlı yorumlar için çok teşekkür ederim. Normalde yorumlara her daim cevap yazarım. Aksi bana kabalık gibi geliyor açıkçası. Şu anda yoğunluğumdan teker teker yanıtlamaya fırsat bulamadım ama yarattığım ilk fırsatta hepinizi teker teker öpücem yanaklardan :) Buralar boş kalmasın diye iki satır karalayayım diye attım kendimi şimdi.
Teşekkür ederim tekrar! Görüşmek üzere!







0 güzel yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM