BEBELERE SÜÜÜSSS

Kapı süsü efem, ne süsü bebeye diye çemkirmeyin hemen! Odasının kapısına süs şeyettik.
Siparişi veren kişinin bebesi değil gelen, arkadaşı için sipariş vermiş kendisi. Görüyosunuz di mi ne arkadaşlar var! Bana şöylesi denk gelmedi ya tüü yazıklar olsun. Kendi evimde bi Tilda'm olaydı fena mı olurdu? Benim için bana sipariş verecek dünya iyisi arkadaşlar aranıyor :))
Aa bi de bebişin elindeki kalpten kurabiye bile yaptırmışlar Melisçik gelince yesinler diye. Hayır illa ki çocuk mu doğurmam lazım yani anlamadım nedir.

Koltuk buldun relax, dayak buldun kaç misali

Yaa düşünsenize şimdi bu bebeğin gittiği oda bi genç kıza ait olacak gelecekte :) Negzel :) Büyüyünce ne düşünecek acaba bu bebek için? Beğenir mi ki dersiniz?
Siz de hiç yardımcı olmuıyosunuz ama canım, hadi Tilda hediye etmiyosunuz arkadaşınıza bari soruma cevap verin.
Ben peşinen öpeyim de sonra şey olmasın. Görüşürüzzz :)

1 yorum:

  1. Günaydın! Sabah sabah enerjik bir radyo programı dinlemeye başlamış kadar oldum başlığı okuyunca, hele o hoş uslüp :) Bence beğenir; o kurdela, o bakış, o patikler, o yastık... Nerde bulabilir ki? Hatta odasına gelen arkadaşları da kendilerine isterlerse şaşırmayın. Yıllar sonra bir anda birkaç kişi bundan yaptırmak için başvurabilir :) Kim bilir?
    E-posta kutuma, blog okuma listeme yine beklerim göze hitap eden projeler, eğlenceli yazılarınızla :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM