CİCİ HEDİYE PAKETLERİM

Selamlar efenim! Nassınız iyisiniz işallah? Beni soracak olursanız Allah'a şükür sağlığım sıhhatim yerinde. Yuvarlanıp gidiyoruz.
Evet Dede Efendi saatimizi de yaptıktan sonra hemen ufacık kareler paylaşıp kaçıcam müsaadenizle. Ben hediye almayı da vermeyi de çok seviyorum. O paketlerin bandını çözerken, kurdelesini açarken böyle içim bi fena olur, heyecan yaparım çocuk gibi. O sebeple istiyorum ki Tilda'larımı alan arkadaşlarım da bunu yaşasınlar. Her ne kadar içinde ne olduğunu bilseler de o iki dakikalık bilmiyormuş havasındaki seremoniyi yaşasınlar :)
Hediye paketlerim hep aynı tarzda. Sadece paket kağıtları ve kurdele renkleri değişiyor. Biraz klasik bi insanım bu konuda sanırım :)


Hediyenin büyüklüğü zerre kadar umurumda olmaz biliyo musunuz. Önemli olan hediyeyi veren kişinin bir şey gördüğü/düşündüğü anda o şeyin tam da sizin için olduğunu düşünmesidir. Hediye felsefem budur yani benim. O yüzden birşey alırken ya karşımdaki kişinin ihtiyaç duyduğu birşeyi alırım ya da verirken "tam da senlikti" diyebileceğim birşeyi.
Bi paket kağıdı iki kurdeleden neler çıkarttım valla kendimi tebrik ediyorum. Bence ben yazmaya bahane arıyormuşum :))
Oooldu o zamaaan görüşürüüüzzz!

1 yorum:

  1. Çok cici olmuşlar her zamanki gibi.Ellerine sağlık.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM