ERKEK PİJAMASI

Ba ba ba başlığa bak! Hani birisi ilk defa gelse şuraya da şu yazımı okusa yani kısmetine, başlıktan zanneder ki Do-Re-Mi çamaşırları satış mümessili blog açmış reklam yapıyor. Te allaaam. Ne bileyim başlık bulamadım.
Sevgili yeni arkadaş; kendimi tanıtayım ben don-atletçi değilim, bez bebek yapıyorum. Yeni oldu bu işe başlayalı ama onun öncesinde de don-atletçi değildim, inşaat mühendisiydim. Tamam mı? Bi ilk şaşkınlığı attın mı? Hah o zaman devam edelim cınıııım.
Sebeb-i başlığım şu erkek adam efendiler.
Hep entarili bebeler diktiğim gözlerden kaçmamış, içimdeki feministe dur demek isteyen bir arkadaş adam gibi pijama dik karşim diyerekten bu bebeyi istemiş.


Çok şirin oldu ya bu :) Ben senin pijama donunu yirim diyceeemm olmıycak. Peki bişiy demedim ve kaçtım. Nası olmuş? Bi fikir verin yauww.
See you later alligator. Pisim ben evet :)

1 yorum:

  1. aayyy çok güzel olmuş ellerine sağlık blogunu dün keşfettim ama tildalarının hepsine bayıldım :)))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM