HUU HANIM TEYZEE

Tam huuuu'luk yani vaziyetim! Teee 20 gün önce yazmışım iyi mi! Blog işini önceden ne güzel yapıyordum. Ne zaman ki işten ayrıldım, bilgisayar başına oturmaz, iphone-ipad başından kalkmaz oldum mertlik bozuldu. Onlardan da post yapılabiliyor biliyorum, o kadar da cahil değilim ama ben bilgisayarda yazınca daha rahat ediyorum. Fotoğraflara oyna et, onu indir bunu kaldır falan. Velhasıl kelam olmuyyoorrr olmuyoorrr.
Neyse bak size ne göstermeye geldim :) Ben bu hanım teyzeyi çok bi sevdim. Şu anda kanatları eksik ama onu falan takamadan yayınlıyorum valla.
Kafasında bandı, kulağında inci küpeleri, ensede topuzu falan tam bi hanım teyze değil mi? :)


Pek tabi ki ayakta da patikler var. Üşütmesin mazallah :)
Bunu sipariş eden arkadaşım sana bırakıyorum dedi herbişeyciğini! İşte ben bu cümleyi duydum mu kendimi kaybediyorum :)  Hep aynı bebekler yapmaktansa kendimi yenileyebildiğim, sizlere değişik birşeyler sunabildiğim zamanlar çok mutlu oluyorum. İşte bu da böyle bi anımdır :)
Bak arayı açmıycam bidaha söz :p
Şimdi ben kaçayım, misafir gelicek şehir dışından. Hatta bi yarım saate gelmiş olurlar. İşim var işiiiimmm!.. Öperim genşler! Görüşmek üzre, esen kalın <3

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM