AMCALARIM TEYZELERİM

A aaaa bakın yine geldim! Aaa hakkaten geldim :) Yazıyorum şu an :) Hem de en son yazımın üzerinden sadece iki güncük geçmiş :o

Hem de çok şeker şeylerle geldim. Birisi bu çiftleri anneleri ve kayınvalideleri için istedi. Annesi çok örgü örermiş, babası kumandayı elinden düşürmezmiş :) Bir tane de kedicikleri varmış. Bizimkilere çok benzettim, ben de yapıcam :)








Kayınvalide ve kayınpederi şık giyinirlermiş. Kayınvalide maviş gözlüymüş. Kayınpederi de tam bir teknoloji tutkunuymuş ve iphone suz ipad siz gezmezmiş. Bana bunları anlatınca orta şöyle bişiyler çıktı işte :)






Dünürler toplu halde objektiflere poz verdiler :)

İşte böyleeee.. Ya bu ara yanlarım ağriiiyyy genşler. Yanlarım dediğim hani mesela belimin sağ kısmı. Yan yani işte. Anlatabildim mi? Bütün gün aynı şekillerde durmaktan zannımca artık vücudum neresini ağrıtacağını şaşırdı. Normalde belim ağrırdı, sırtım mırtım komple. Baktı ki çok tınlayıp da dinlenmiyorum, aha dedi sana tarif edemeyeceğin bi ağrı vereyim de gör! Azcık muhteşem yüzyıl izleyip bacaklarımı uzatçam sanırım. Çünnküüüü iyi diilim şu aaaann.

Hadi öpt, kib, bye!

2 yorum:

  1. Öncelikle çook geçmiş olsun, yanlarınız şifa bulsun :)
    Ben bu Tilda' lardaki rahatlığı ve keyfi kıskanmaya başladım yani, bacaklar uzatılmış, elde kumanda, kucakta kedi, koltuk altında telefon. İnci küpeler, örgüler falan... Hayallerimi yaşadığınız için kıskanıyorum sizi, itiraf ediyorum :P
    Çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık :)
    Bir de duvardaki anladığım kadarıyla kurdela ve düğmelerle yapılan projeyi çok merak ettim, çok güzel duruyor ♥ Bizimle paylaşır mısınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) vallahi onlardaki rahatı ben de kıskanıyorum yalan yok!
      O duvardaki panoyu ben English Home'dan almıştım, yapsaydım hemen anlatırdım ama :)
      Sanırım istenilen şekilde bi kontrplak kestirilip üzerine 2-3 kat tabaka elyaf serilerek ve en üste de kumaş gerip arkadan zımbayla veya silikon tabancasıyla falan tutturulabilir diye düşünüyorum. Ama bi gün denersem anlatırım zevkle :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM