ANKARA'DA WORKSHOP ZAMANI

Selam arkadaşlarrr!

22-23-29-30 Kasım tarihlerinde Ankara'da workshop yapıyorum. Detaylı bilgiyi bayantilda@gmail.com'a yazarak alabilirsiniz :)

Şu hamiş kızım için 22 Kasım veya 30 Kasım







Uykucum için de 23 Kasım veya 29 Kasım'dan size uyan bir tanesine katılabilirsiniz :)





Görüşmek üzere!

3 yorum:

  1. Aloha Sedoş,bu işe bulaştım sabrım var mı kararsızım,bir gün sen gibi temiz diker miyim bilmem neyyse asıl bunu sölemicem yeni bir fanın var ANNEM...bu bebekle oynanmaz başköşeye konur,dikişi harika çok net ve detaylar şahane:)alsam alırım da sen öğren senden aliyim:)))e sen de anla evladıyım kadıncağızın bi baltaya sap olayım istiyo:)eline,diline,yüreğine,beynine sağlık,öğretceğin,katacağın çok şey var sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yaa istanbul'da da olacak mı? Nolur olsun

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM