DÜKKANDA YENİ CİCİLER

Selam arkadaşlar

Yahu instagramı bırakıcam artık ya. Resmen blogger ı açınca yazmayı ne kadar çok özlediğimi farkediyorum her seferinde.. Bide sıkıldım böyle instagramdaki anlık şeylerden. Nerde bloglara gösterdiğimiz özenler (yazar kişi burada kendinden bahsetmemektedir. Çünkü kendisi bloga koyduğu fotoğrafları instagram hesabından araklamaktadır. Ama olsundur. Yine de hangisini araklasam diye düşünmek de bir emektir). Pöff.. Ama benim bloglardan kopma olayım nerde başladı biliyo musunuz? Teeee google reader kapandı ya işte orda koptum. Çünkü okuduğum 1568763546584 tane blogu bloglovinden falan eklemedim. Bide üzerine sık kullanılanlara da eklemedim. Bide izleyicileri de olmadım. Allah da beni kaaretsin! Ama hakikaten çok sayıda blog takip ediyordum ve hepsini sık kullanılanlara eklemem mimmmkin diildi. Çok aklımda kalmış olanlar var, onları halen takip ediyorum tabi veya izleyicisi olduklarımı falan. Ama işte kalanı nanay olunca ben de blog diye bişiy mi vardı yaaa moduna doğru hızlıca seyirtmeye başladım. Bide benim takip ettiğim bloglar da böyle (aynen benim gibi) pek güncellenmez olunca haaaydiii al bakalım sana instagramda kopmalar coşmalar.

Ay şimdi ilk yazımı ne zaman yazmışım diye baktım da 23.06.2012 diyo :) Hehee ne de güzel yapmışım valla be bu blogu açmakla. İlerde çocuum olursa okutçam ona. Zorla oturtçam başına, her gün bi post. :)) Neden diye soracak olursanız bilemedim şu an içimden öyle geldi. Ama hani hayatımı da biraz biraz anlattım ya burda ondan sanırım. Bilsin görsün anası ne aşamalardan geçmiş di mi :) Hay allam doğmamış çocuğa don biçmek diye bişiy var ama blog okutmak diye bişiyi de ben bulmuş oldum. Ben buldum ben buldum! Bu arada etrafımdaki tüüüüm eşim dostum akrabam hamile veya doğurdu veya doğurdu doğuracak olduğu için ve tabi klasik işte aileler de öyle eee bebek mebek yok mu diye muhabbetleri sıklaştırdıkları içinnn beni de böyle pembe hayaller almıyor değil bazen. Ama bazen. Sonra hemen unutuyorum :) Çünkü anne olmak çok büyük bi karar. Öyle aaaa etrafımda da herkes doğuruyor, vay annem benden torun bekliyor diye çocuk sahibi olmaya karar veremem. Allahım nerelerden nerelere geliyorum yarabbi. Başlık dükkanla ilgili, giriş paragrafı bloglarla, gelişme çocuk doğurmakla devam ediyor falan.. Hadi hayırlısı bakalım nası biticek yazı :) Dur ben bi çay koyup da geliyim :)

Geldim.Oh arkaya da açtım bi Demet Akalın şarkısı. Ay bu kadını ben seviyorum ya. Kıronun (böyle mi yazılıyo be?) en birincisi ama hani bunu inkar da etmiyo evet kıroyum diyo ya o olayı seviyorum. Şarkıları da işte böyle blog yazarken arka fona güzel gidiyo. Daha ne olsun? Sanat sanat için midir allasen? Bence sanat insan içindir. Bu şarkıcı da bu insanın işini görüyosa bence iyi sanatçıdır :) Hah ne diyodum? Bi an durdum, ne diyodum ben o.O

Hah diyorum ki dükkan diyorummm. Allahım sen şu kuluna böyle sanal dükkanlardan hakiki dükkan açma yolunu da göster yarabbiiiiiiiimmmm. Amin didiniz mi? ^.^ İşte dükkanceezime yeni ciciler ekledim. Bu hafta içinde daha daha yeni ciciler de gelicek. Bi bakın derim ben. Bence seversiniz. Tabi ben buraya yazana kadar instagramda şak şak hemen yayınlayınca sağolsun arkadaşlarım çok güzel bi ilgi gösterdiler, bi kısmı tükendi o sebeple. Ama bu hafta içinde onlardan temin edip tekrar ekliycem emeksensin'e. Başlık olarak da blogcanlarım için özel yazıcam, instagram paçozları siz almayın yazıcam (bak şimdi bu yazdığımı ciddiye alıp instagramda beni 587468541 kişi unfollow edip bide vay sen müşterilerine çemkiriyosun ah hayırsız vah edepsiz diye yazmayın vallahi tepelerim! Şaka yapıyorum şaaaa-kaaaa! Hayır belirtme gereği duyuyorum çünkü instagramda insanlar artık neye takacaklarını, kime ne laf sokacaklarına, kimi nerden nasıl eleştireceklerini, espriyle gerçeği nasıl ayırt edebileceklerini şaşırdılar. Hemmmeeen bi ders verme modu çıkıyor herkeste! Vallahi birinin kalbini kırıcam ama işte bakalım. O yüzden ben burda şaka yaptım tamam mı canım arkadaşlarım? Komik olsun diye hani. Oldu mu?)








Sanal olan tükkanım hemen şuracıkta. Buyrun gezin rahat rahat. Hem siz etrafa bakınırken tepenizde biten, peşinizi bırakmayan reyon görevlileri de yok üstelik. Eeee herşeyi iyi tarafından görmek lazım ama di mi :))
Hepinizi hasretlen öperim. Giderken size hangi Demet Akalın şarkısını hediye etsem acibaaaa? Hah buldum bu olsun :) Enn sevdiğim :))

2 yorum:

  1. bloggerın kalkması aynı etkiyi bende de yarattı sanırım beybi:) Aklımda kalan bloglar hariç digerlerinden koptum gitti.. Ha bide üstüne instagramcı tarafımız agır basında, oturup uzun uzun post hazırlamaktansa anlık paylaşmak daha kolay ve eglenceli bi hal aldı:)
    Misal ben, boşladıgım icin cok kızıyorum kendime. ama bi türlü de zaman ayıramıyorum. Karnı burnunda bir gebe insanı olarak mümkün olan tüm musait vakitlerimi bebişin bir eksigini kapatmak, bir ihtiyacını gidermek ve evin ıvır zıvırlarını halletmek gibi konularda kullanmaya calısıyorum. Yoksa nerde iş günü içerisinde fotograf çektir kocana, sonra eve gidince 2 saat onları editle, sonra bide ne yazsam da insanları sıkmadan postu okutsam diye düşün düşün. oldu sana gecenin 2si.. Napalım, beni seven de böyle sevcek artıkın ^.^
    Bu arada dükkandan konuyu açıp, cocuk dogurma meselesine gecmiş olmana pek bi sevindim ben şahsen, cünkü güzel kızların bebişleri de güzel olur ve ben onları yerim ^.^ Hadi sen de yap da arada degis tokuş yaparız heheehehe :))))

    YanıtlaSil
  2. Instagrama sardi herkes. Daha kolay oluyor insanlara. Bense inadina bloga devam. Ne güzel yazar, okur, yorum yapardik ya :( Sevgiler.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM