MASAL DÜNYASI

Beatrix Potter bana başlangıç oldu, git gide o tarz çizimlere olan merakım artıyor! Tilda'lara da böyle sarmıştım :) Ama merak etmeyin, çizim kabiliyetim pek yoktur, benden bir Beatrix çıkmaz yani :)

Pinterest de malum böyle şeyler için cennet! İnternet ne kadar harika bi nimet ya.. Ordan oraya ordan oraya sıçrarken çok yeni şeylerle karşılaşıyorum ve ben yeni şeyler keşfetmeye bayılırım! Yani en azından benim için yeni. Belki de birçoğunuz biliyordur bile bunları :)

İşte yine geçende pinterestte takılırken birisine rastladım; Susan Wheeler. Onun tarzı da Potter gibi. Bakın bikaç tane örnek göstereyim.










 




Resmen içimde masal dünyasında yaşıyorum ya :) Şunlara baktıkça o kadar mutlu oluyorum, huzur doluyorum ki anlatamam. Hayattan çok keyif alıyorum. Olaylara böyle pembe gözlüklerle bakıyorum. Çocukluğumu hatırlıyorum, hatta sanki yaşıyorum :) Belki size de böyle ufacık da olsa bi etkisi olur diye paylaşmak istedim. Yenilerini keşfedersem tekrar yazarım :)

Herkese çok güzel bi gün olsun! Sevgiler...

5 yorum:

  1. Hemencecik pintereste üye oluyorum.
    Çok güzeller, ben de sayfadan sayfaya heyecanla atlamak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Paylasiminiz icin tesekkurler.cok sevimliler

    YanıtlaSil
  3. PİNTEREST YA!
    her gün saatlerimi alıyor zaman su gibi geçiyor orda :D çok haklısın.
    bu çizimler de mükemmle, çocukluğuma gittim bi an bayılırdık böyle çizgi filmlere..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM