YILBAŞI GELİİİİYYY

Selamlar selamlar selamlaaaarrr!
Ay yılbaşı için yeni bebekler çıkartıyorum ortaya, onları paylaşıp hemen ışınlanacağım geri işimin başına :) Aaaa daha workshoplar nasıl geçti onu anlatıcammm! Çok süper 4 ders yaptık arkadaşlarla! Bebekler ortaya çıktıkça onların heyecanı, benim heyecanım off çok güzeldi :) Dur dur anlatmayayım, sonra ayrı yazıcam onu ben.
Hah dediğim gibi yeni bebekler var. Dükkana ekliyorum her gün bir bebek. Dükkan neresi derseniz; emeksensin.com/craftanddecorate
Şu anda cadı ve minnak ablalar satıldı, kardanadamı da bugün koydum. Bakalım beğenecek misiniz :)
















Bayan Tilda'yı instagramdan günlük olarak takip etmek isterseniz şuracığa bekleriz :)
Bakalım daha ne ciciler çıkacak bu hafta :)

Hadi kocaman sevgiler yolladım! Tutun gaaari :)

4 yorum:

  1. canım şu yaşa gül yazan bibloyu nerden aldın :(((

    YanıtlaSil
  2. kardanadamlar müthiş! ama onu bize yar etmez ki eve gelen çocuklar :)
    ben de yeni evime bir taşınayım puantiyeli demlikten isticem sizden inşallah ♥
    bu arada Seda Hanım fotoğraf çekimleriniz çok güzel, Püf noktalarınız nedir, ben yapamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) görüşmek üzere diyelim o zaman.
      Vallahi fotoğraflarımı iphone la çekiyorum. Kalitesi çok iyi değil aslında ya. Ben sadece objelerle süslemeyi seviyorum fotoğrafı çekerken. Öyle çok püf noktası da sayılmaz ki :) bilemedim şimdi ya :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM