2013'Ü NASIL BİLİRDİM?

Öyle herkesin yaptığını yapmayı pek sevmem ben biliyonuz mu. Şimdi yeni yıl yazılarını herkes ya 31 Aralık'ta ya da 1 Ocak'ta yazar ya ben de cinslik edeyim de 2 Ocak'ta yazayım dedim :) Şaka be şaka, vakit olmadı yazmak için :)) Yoksa kaç gündür aklımda, blogumu özledim beee *_* "Geçen yıl" yazısı yazarken araya da 3-5 fotoğraf serpiştireyim, sadece yazı okumak bazen bayabiliyor çünkü di mi? :)

Hımmm şimdi 2013 nasıldı bi düşüneyim (sanki buraya gelmeden önce hiç düşünmedim :p ). Bu sene biraz yoruldum genşler biliyonuz mu. Sebebi de birbirine çok zıt duygular yaşamam ve (kişiliğimi napiiim) bu duygularımı da hep en uçlarda yaşamam. Yani bende "Ayy mutlu oldum" veya "Tüh üzüldüm" gibi bi kavram yok. Çoğunlukla şöyle kavramlar var; "Allahhıııııımmmm yaaaaaaa çok mutlu olduuuuummm, kalbim yerinden çıkıcak gibiiiiiğğğ" veya "oooffffffff Allah kahretsin, yaaaa hayıııırrrrr çok üzgünüüüüümmm"! Bende böyle :) Kova burcuyum ya azıcık böyle dengesizlikler, çılgınlıklar, delilikler var :) Uçlarda olmamın bir yansıması olarak tek kitap almayıp tüm seriyi birden almam isimli çalışmam var aşağıda misal.


Kitap & çay yapmayı sevdiğim anlaşılıyor heralde :)

2013'te beni çok kıran olaylar yaşadım. Çok üzüldüğüm, çok yıprandığım, güvenimin çok sarsıldığı zamanlar oldu.. Günlerce öyle hayata dışardan mal gibi baktığım, kılımı kıpırdatmadığım günlerim.. Birçok kez kendimi "nasıl olur ya?!" derken buldum. Yanıt bulamamayı ve kabullenmeyi öğrendiğim bir yıl oldu benim için. Ki benim için birini/bir şeyi olduğu gibi kabullenmek çok ama çoooooook büyük bir adım :) Öyle ters bi huyum var işte mesela. Doğru varsa o doğru bir tanedir benim için ve herkes ona uymalıdır (yani fikir olarak değil, genel toplum kuralları, görgü kuralları vs gibi konularda tabi ki). Ama bu sene gördüm ki öyle bir şey yok. İnsanlar göz göre göre bu kuralları hiçe sayabiliyorlar. Hak, hukuk tanımamak meziyet kabul ediliyor artık. "Ne güzel kandırdım kerizi ya" gözüyle bakılıyor yapılan edepsizliklere. Ben bu sene de öyle bir insan olamadım. Seneye de olamayacağım, sonraki seneye de olamayacağım. Ben yukarıdaki cümlede hep "keriz" kısmının karşılığı olacağım, bundan eminim :)

Geçenlerde nerede hatırlamıyorum ama Rahibe Teresa'nın cümlelerine rastladım. Kendime bunu telkin ediyorum sürekli.
"People are often unreasonable and self-centered. Forgive them anyway. If you're kind, people may accuse you of ulterior motives. Be kind anyway. If you're honest, people may cheat you. Be honest anyway. If you find happiness, people may be jealous. Be happy anyway. The good you do today may be forgotten tomorrow. Do good anyway. Give the world the best you have and iy may never be enough. Give your best anyway.."


2013' te daha basit yaşamayı denedim. Çok sevdiğim şu şiirdeki gibi.. Ve bu bana inanılmaz bi huzur verdi biliyor musunuz! Kendinize tek bir iyilik yapma hakkınız olsa size tavsiyem "basit yaşamayı deneyin" olurdu.


Ama bu sene harika zamanlar da yaşadım! :) Mesela granny square yapmayı öğrendimmm :) Youtube'da bir sürü bir sürü video var, araştırırsanız size uyan bir tanesini mutlaka bulursunuz. Annemden de ders aldım azıcık :)


Sonraaaa hayallerimizin gezisini yaptık eşimle! Hala daha da fotoğraflara bakıp bakıp mutlu oluyorum. Unutulmaz zamanlar yaşadım! Dedim ya benim hiç orta şekerim yok :) Hepsi unutulmaz anlar, kimisi mutlu kimisi mutsuz :))


Ay ne kadar zamandır elimde sürünen Belle&Boo panomu bitirmeye çok ama çok yaklaştım :) Listemden sileceğim için çok mutluyum nihayet :)) Sadece kontür işi kaldı. Onu da yapıp çerçeveletmeye vericem inşallah yakın zamanda.


Haziran ortasında işimden ayrıldım biliyorsunuz. Çok doğru bir karar vermişim. Şu son 6,5 ay o kadar huzurlu geçti ki! Ne ara o kadar oldu hatta inanın hiç bilmiyorum. Bu sayede hobilerime, Tilda'larıma daha çok vakit ayırabildim. Çok mutlu oldum! Çokk :)


Tilda'larıma daha çok vakit ayırdıkça elimin işini daha da geliştirdim. Geçen seneden bu yana bariz bir ilerleme gösterdim. O yüzden çok gurur duyuyorum kendi kendimle. Amacım her zaman kendimi aşmak, geçmek olmuştur. Bu her konuda böyle. O yüzden bu sene vakit de bulunca kendimi aşmak için çok çalıştım. Gerçekten çok çalıştım, sabahlara kadar başında oturdum kumaşlarımın, bebeklerimin. Ve sonuçları beni hep mutlu etti.


Bir sürü kurs yaptım. Çok tatlı insanlarla tanıştım, yeni arkadaşlar edindim. Birşeyler öğretmenin ne kadar keyifli olduğu duygusunu yaşadım tekrar. Hele bi arkadaşım öğretmenler gününde beni de kutlamaz mı :)) Nasıl sevindirdi beni anlatamam :) Ay bir tane arkadaş taa Mersin'den geldi ya kursa katılmak için! Ben şimdi onları başımın tacı etmeyeyim de ne edeyim söyler misiniz? Böylesine bir mutluluğu yaşamak kaç kişiye nasip olur? Çok şanslı hissediyorum kendimi...
Benim de kursa gelen arkadaşlarımdan öğrendiğim şeyler oldu! Hayata dair, dikişe dair :) Çok güzel paylaşımlar yaptık yani 2013'te. İnşallah yeni senede de artarak devam edecek kurslarım.


Şanslıyım dedim ya, gerçekten öyleyim. Tanıdığım güzel insanlardan el emeği hediyeler aldım bu sene bolca. Hepsine burdan bir kez daha teşekkür ederim.. Aşağıdaki bunlardan sadece birisinden gelen paket.. Bakar mısınız şu tatlılığa!..


Bu sene daha önceki yıllara göre çok daha sağlıklı beslendim. Sağlığıma daha özen gösterdim. 2014'te çok daha fazlasını yapabilmeyi ümit ediyorum.


Bol bol sevdim :) Bol bol sevildim :)


Bol bol güldüm :) Epey güldüm! Kendime, başkalarınaaa, komik hayvanlaraa :)


Bol bol alışveriş yaptım. Oh ne güzeldi :)


Pembelerin içinde kayboldum :)


Hayal ettiklerim listesinden birer birer maddeleri sildim! :) Nasıl büyük bir mutluluk ve adrenalindir o :)


Ayy rapunzel saçlarımdan kurtuldum! Daha da kısaltıcam, kısacık yapıcam :) Biraz var ama daha ona :) Üniversitede yapmıştım, çok rahat oluyor. Yine yapıcam :)


Bol bol direndim!


Bol bol ağladım..

2013'e baktığımda o kadar çok yaşamışım / yaşamışız ki, bu seneyi kolay kolay unutabileceğimizi zannetmiyorum.. İyisiyle kötüsüyle hatıralarıma kazındın 2013. Sen daha iyi davran bize olur mu 2014?

Hepinize mutluluk dolu bir sene dilerim. Kocaman da sevgilerimi gönderirim :)
Görüşmek üzere!

16 yorum:

  1. Okuduğum en keyifli yeni yıl (eski yıl mı demeliydim??) yazılarından biriydi :)) muhteşem güzellikte bir yıl dilerim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gününüze biraz keyif katmasına sevindim :)
      Çok teşekkür ederim! Size de süper bi yıl dilerim :)

      Sil
  2. mutlu yıllar :) güzel bır yıl olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana daaaa! :)
      Acısıyla tatlısıyla bir yılı daha kapattık :p

      Sil
  3. kolay kolay unutamayacağımız bir yıl gerçekten 2013, 2014 neşene neşe katsın, sağlık huzur getirsin inşallah Seda'cım, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi..
      Yeni sene, yeni umutlar! İnşallah herşey çok güzel olur canımcımmm <3

      Sil
  4. Şimdi okurken neler yazacağımı aklımda tasarladım; ama bitene kadar unuttum :)
    Sizi okumayı, hayata bakışınızı, samimi yüzünüzü çok seviyorum.
    Soru-1: Adınızın geçtiği o kitap ne kitabı?
    Soru-2: Sağlıklı yaşama gayreti çook güzel ve yorucu ve pahalı. Amma velakin portakal suyundan sonra kola resmi görmek beni şaşırttı. Bu sene daha sağlıklı olucaz değil miii :) Ben de bol su tüketsem ne kadar güzel olur.
    Soru-3: İşinizle ilgili kararınızdan memnun olmanız ne kadar güzel. Bir ben edemedim istifa ya, imreniyorum vallahi :) Sizin kadar meziyetli olsam ederdim belki.

    Hoşçakalın, mutlu kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederimm!
      O zaman ben de madde madde yanıtlayayım :p
      Cevap-1: Evim Dergisi :) Ekim sayısında bir yazım çıkmıştı da görmemişlik yaptım azcık :)
      Cevap-2: Dediğinizde haklısınız. Malesef artık "doğal" olan, olması gereken pahalı :( Kolaya hiç bakmayın, ben onsuz yaşayamıyorum :) ama daha az içicem bu sene kendime söz :))
      Cevap-3: Her kararın artıları ve eksileri var :) Benim yapmaya çalıştığım pozitif yönlerini görmeye çalışmak. Çalışırken de onun pozitif yönleirni görmeye çalışırdım.. Hakkınızda hayırlısı nasılsa öyle bir karara varırsınız inşallah. Bazen istediklerimiz hayırlısını görmemize engel olabiliyor. O zamanlarda işte duadan başka çare yok :)
      Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim!
      Sevgilerimle <3

      Sil
  5. Mutlu yıllar olsun sana güzel insan:) Evet blogu ıhmal ettin allahtan ınstagram var:) Şu yogun iş günlerimde blogunu okumak instagramdaki güzel fotolarına bakmak içimi ferahlatıyor iş arası kaçamak yaptım kaçıyorum şimdi. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihiii fotoğraflar tanıdık geldi dimiii :))
      Canım kolay gelsin! Öpüyorum kocamannn!

      Sil
  6. Çok güzel bir post olmuş. Neden ben de yazmıyorum ki diye düşündüm. Daha az "keriz" olacağın bir 2014 dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederimmm.
      Bu temenniyi sevdim :)) Amiiin diyorum! Sevgiler
      İyi senelerrrr

      Sil
  7. Çok keyif alarak okuduğum bir post olmuş.Ellerinize sağlık.BEnde kova burcuyum .Aynı ben anlatmışsınız. Bende Debbie Macomberin serisini toptan almıştım 2013 te :) Bir sürü el işine bulaştım ve çok keyif aldım sizin gibi . Umarım 2014 sonunda da böyle güzel bir post yazarsınız bende okurum onu :)) Sağlıcakla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yaaa neden böyleyizzz? Bazen yoruyor bu uçlar beni :)
      2013 süpersonik geçmiş, o zaman 2014 de ondan daha güzel gelsin inşallah!
      Kocaman sevgiler Meşgul Anne :))

      Sil
  8. 2014 ünde üstüne aynı keyfi daha çok katarak geçmesini diliyorum :) Küçük Mucüzeler Dükkanı serisini bitirdiniz mi merak ettim :) Ve yorum rica edebilir miyim,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin hepimiz için :)
      Eveeet bitirdim! Hatta ikinci kitabı da bitirdim! Ben tavsiye ederim şahsen :) Şirin hikayeler var içinde. Deneyin derim ;)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM