TAVSİYE ETTİM GİTTİ

Merhabaaaa!

Ankara'da yağmur var. Hava nasıl kapalı anlatamam. Benim de içim kapandı böyle. Güneş insanıyım ya. Hava istersen -550 derece olsun ama o güneş olsun yani tepede. 

Hava böyle olunca açtım bi Nev, heheyyyttt dedim oturdum blogumun başına. Ha bide çayımı aldım tabi. Koydum ayfonumu da uzağa bi yere. Oh mis. Size de olur mu bilmem ama bazen şey olur bana; böyle dankk diye bi şarkı gelir aklıma, onu açıp dinlemem lazım o an. Hani kediye mama vermeyi unutursun da o böyle çıldırır miyuv miyuv eder de mamayı önüne koyunca kafayı gömer ya işte öyle (hislerimi kedileri örnek vererek anlatmaya başladıysam eyvah :) ) Sindire sindire dinliyorum şimdi Nev'imi işte. Onu anlatmak istedim :) Yalnız aşkı şu cümleden daha güzel anlatan bi cümle var mıdır ya; "... o senin bir ânının benim ömrüm olduğunu..." Hakikaten öyle değil midir? Karşındakini çok seviyorsan onun için önemsiz o bir "an" senin için ömre bedel değil midir bazen? :) Çok romantik oldum, bünyem bozuldu. Ben bi kurabiye atiim en iyisi :)


Hah ne diyodum başlıkta? 2013 yazıma sevgili Topuklu Polyanna (isme bayıldım yalnız :) ) demiş ki bu kitapları okudunuz, okuduysanız bana fikir verir misiniz? Ayy aklıma ne geldi, biz küçükkene Türkçe kitaplarında okuma parçalarının arkasında "okuduğumuzu anladık mı?" kısımları vardı :)) Ben de o kıvamda bi soruyla karşı karşıyayım şu an. Hep bir vazife insanı olduğum için "aaa ablacım ayıpsın, sen sor ben sana yazarın hayat hikayesine kadar anlatiim" dedim. Şaka! Anlatırsam keyfi kaçar :) Siz alın okuyun bence. Yani diyorum kiiiii benn tavsiye ediyoruuummm. 


İtiraf edeyim çok ön yargılıydım bu kitaplara karşı. Hani bazı kitaplar reklamla falan çok şişirilik, sonra millet o reklamlara kanar ve alır okur, beğenmese de "ayy o kadar kişi beğendiyse ben beğenmedim dersem şimdi anlamıyormuşum gibi dururum" diye düşünür ve "allaahııımm nasıl da şirincik bi kitap vallahi 85 tane olsa seride yine de okurum şekerim" tarzında yorum yaparlar ya, hah işte öyle kitaplar olduğunu düşünmüştüm bu serinin :) Bi de ben "5 kişi var işte bunların hikayesini anlatıyor, böyle bu hikayeler çakışıyor bi yerde" falan tarzında hikayeleri de sevmem. Ama yanılmışım; çok net :) Ben dün akşam itibariyle ikinci kitap olan Bir Yumak Mutluluk'u da bitirdim ve çok sevdim iki kitabı da (vallahi kendi fikrim bu :)) ). Alın gönül rahatlığıyla, bence seversiniz. Olmadı ilk kitabı alın önce. Sonra ona göre seriye devam etmeye karar verin. İlk kitapta dediğim gibi bikaç kişinin hikayesini anlatıyor, birlikte geçirdikleri zamanı anlatıyor falan. Sonra ikinci kitap da aynı şekilde :) Ben yine bir ön yargı ile "ama aynı tarzda ikinci bir kitap okumak bayar mı falan filan" diye düşünüyordum ki a aaaa bi baksam kitap bitmiş bile :) Sözün özü "alın uleeen bu kitabı". Şaka! Ulen yok! :) Alın güzel kardeşim, okuyun, bence seversiniz ;)


Eveeettt bilinçli bir okuyucu ve sorumluluk sahibi, takipçilerinin istek ve sorularına yanıt veren bir blogger olarak mitttiiiiş bi yazı daha yazdıysam eller havaya dostlar hadiiii! Ben mutfağa doğru cuppa cuppa seyirtiyim, yemek yapmam lazım. Öperimmm! Hoppaaaaaa! :)

7 yorum:

  1. Bazen hisleri sayfa sayfa yazsanda iki satır şarkı sözünün yaptığını yapamaz. Eşimle internette tanıştık.Uzak mesafelerde iki muhabbettaştık.2 sene sonra yüzyüze görüştük,sudan çımış balığa döndük. Olmaz bu iş uzakta dedik,görüşmeyelim dedik,başkalarıyla görüştük, beş senenin sonunda paşa paşa evlendik :D Üç yıl oldu şimdi oğluşumuz bilem var :D Tüm o süreci,saliselere,saniyelere dakikalara,bölsem ve istisnasız hepsinde beni üzen yokluğunu çok alakasız bir şarkı çok net anlatır Niran Ünsal - Zorlu Sevdam "Her saat sesinde gitmelerin korkusu,Her günün sonunda birikir yokluğunun tortusu" Alakasız diyorum çünkü şarkı aslında hiç tarzım değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaay süper hikaye :) Sonu mutlu olmuş bak çok sevindim, mutlu sonları severim :)) Ne iyi yapmışsınız ayrılmamakla!
      Şarkılar iyiki var yahu...

      Sil
  2. Bu kitaplar için ben de aynnnen öyle düşünüyorum. Ne geldiyse başıma bu önyargıdan geldi...
    Aliim mi yani?? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhahaha alın alın :)) en olmadı ilk kitabı alın bi deneyin dediğim gibi :)
      bazen ön yargılı olmamak lazımmış :))

      Sil
  3. Amanın sen Ankara' da benim aşığı olduğum şehirde misin!Çok çok sevindim vallahi,oralara uğrayabilirsem,Tunalı'nın göbişinde buluşalım :)
    Hahaha okuduğumuzu anlayaım kısmını anımsadım şimdi,gülümsetti beni vay be büyümüşüz!
    Şimdi kitap olayı şöyle oluyor efendim,ben zaten Mucizeler Dükkanı ve Bir Yumak Mutluluk kitabını okudum;yeşerenli olanını almadım;Küçük Mucizelere Dönüş'ü aldım okumadım ve bu cümlemin sonunda da kurduğum cümleye pek güldüm :))))
    Peki o zaman ben devam edeyim bu seriyi okumaya...

    Kocaman kocaman öpücükler...

    YanıtlaSil
  4. Hem komiksin hemide datluuu..seviyorum kız seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim kızz
      Kim olduğunu bilseydim ben de seni severdim heralde :))

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM