TİLDALAR TİLDALAR TİLDALAR

Bu aralar pek yazasım yok.. En iyisi tildalarımı paylaşayım sizinle.

Bu, bir eşe tanışma yıldönümü hediyesi olarak istenilen bir sipariş.




Bunlar iki çok iyi kız arkadaş için istenilen bir sipariş.






Bu çok sevdiğim bir arkadaşım/büyüğüm içindi. Kendisi atölye açtı da.






Bunlar bir anne-kız için istenilen bir sipariş. Annenin doğumgünüymüş.





Bunu da kendime yaptım. O kadar yapıyorum yapıyorum evde bi tane Tildam yoktu böcek dışında. Sonunda benim de var :)






İşte böyle.. Dedim ya bu ara pek yazasım yok. Bu seferlik de böyle olsun..
Haydi bakalım görüşüz dostlar.

9 yorum:

  1. Hepside çok güzel :)

    Bayılıyorum Tildalara.

    YanıtlaSil
  2. tildaların fiyatını nasıl öğrenebilirim acaba.. hepsi çok güzel...ellerinize sağlık..siz ankaradsınız sanırım ...bende ankaradayım. bir atolyeniz mevcutmu acaba..teşekür ederim bu güzellikler için.dilek...

    YanıtlaSil
  3. merhabalar yaptığınız tildalar harika olmuşlar, yapmasını nasıl öğrendiniz kursdamı ne kurs u acaba bilgilendirirmisiniz teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Allahım bunlar ne güzel böyle
    bayılıyorum bunlara beni benden alıyorlar
    Ellerine sağlık
    ne denirki bak kaldım böle :)
    (kumaşı ne bunların)?

    YanıtlaSil
  5. bize resimde yeter canım yazmasanda olur :D

    YanıtlaSil
  6. Tildalar çok güzel olmuş ellerinize sağlık İzleyicilerinizdenim banada beklerim .

    YanıtlaSil
  7. Owww şahane olmuş bunlar,satışını yapıyor musun acep? *-* sevgilerr

    YanıtlaSil
  8. Çooookkk şirinleerrr! Ellerinize gönlünüze sağlık,
    en çok da kendinize yaptığınızı beğendim.. İnsan sanırım ne kadar rahat olursa o kadar güzel şeyler çıkartıyor :)
    Bu arada tildaların tenlerini hangi kumaştan yapıyorsunuz ve nereden alıyorsunuz öğrenebilir miyim? Ben de çok amator bi şekilde uğraşıyorum da bu tildalarla :)

    YanıtlaSil
  9. Yine çookk güzel olmuş, ellerinize emeğinize sağlık.Özellikle sonuncu Tildaya bayıldım.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM