TEMMUZ OLMUŞ YAHU

Yazın ortası gelmiş hiç haber vermiyosunuz aşkolsun! Ben buralara uğramayalı yazmayalı 2 ay olmuş! Takip ettiğim bloglara da gün içinde belki 20 dakika belki yarım saat ayırabiliyorum :( Zaman yetmiyor diyim de bi çemkirin bana :))
Gördüğünüz gibi iş yerime de kendimden bişeyler kattım :p Çok sıkı kuralları olan bi yer, değişik bi deneyim benim için o yüzden :) Bu zamana kadar çalıştığım yerlerde hep bildiğim gibi at koşturmuş birisi olduğum için şu anda bu kuralcılık işi beni bazen "eeeeh döverim ulan siziii" moduna getirmiyor değil :) Özgür Kova kişisine kurallar bunaltı getirir :p Bari iki cici şey alayım yanıma dedim çalışırken gözümün önünde olsunlar :)
Ondan kelli malum Ramazan geldi. Oruç tutanlara kolaylıklar diliyorum. Hakikaten zor bu sıcakta ve gün uzunluğunda. Allah kabul etsin. Ama yıl olmuş 2014 hala daha "Ramazan'da yemek fotoğrafı paylaştın" minvalinde çemkirme olayları görüyorum etrafımda bak hiç affetmem dalarım! Herkesin hayatı kendine. Herkes herkese hoşgörü göstermek zorunda. Sen nasıl oruç tuttuğun için kendine hoşgörülü olunsun, yiyecek, içecek fotoğrafları paylaşılmasın, canın yemek istemesin istiyorsan tutmayan insanlar da normal günlük hayatlarına devam etmek istiyorlar. Nedir bu saldırma durumu? Sen sana saygı duyulsun istiyorsan önce etrafına saygı göstermeyi öğreneceksin! Gıcık oluyorum böyle "sadece bana hoşgörü, anlayış, empati" tarzı insanlara!
Bazenleri böyle saygısızlıklara gerilip parlayabiliyorum. Neyse.. Bu fincan benim ilk keçe çalışması denemem :) Şu suratlı tipleri çok seviyorum ya! Sanırım kawai deniyor bu surat olayına. Alttaki cupcake ise kurslarımdan birine gelen bir arkadaşımın hediyesiydi :) O nasıl da düzgün yapmış di mi? Benimki acemi işi napiim :p





Çiçekçilik işlerine son sürat devam. Balkonumuz sera gibi oldu adeta :) Şu üstteki fotoğraflarda (ortanca ve fesleğen hariç) hiç bir efekt ve düzenleme yok biliyor musunuz.. Öyle güzel ki renkleri.. Ve günden güne açılışlarını izlemek insana nasıl bir mutluluk veriyor anlatamam! Maşallah maşallah ^.^ Instagramda bazen video ekliyorum aslında oradan bakabilirsiniz. Buraya nasıl ekleyeceğimi bulamadım :( Burda, ve şurda var misal videolarım :)




Bide havadis; haziranda eşim ve kardeşimle Amsterdam'a gittik :) Çok güzel, dopdolu bir 4 gün geçirdik! Onunla ilgili güzel bi yazı paylaşıcam inşallah tembellik etmezsem. Çünkü çok güzel dükkanlar keşfettim, size de anlatmak istiyorum ki gidecek olanlarınız varsa faydalansın diye :) Tiplerden de anlayacağınız üzere gerçekten çok eğlenceli bir tatil geçirdik :)) Detayları isim isim, adres adres paylaşıcam. Beklemede kalın.

Gördüğünüz gibi Peter Rabbit koleksiyonumu git gide büyütüyorum :) Keşke Türkiye'de de daha çok satılsa P.Rabbit ürünleri :( Çok sevimli değiller mi ya allasen? Bu melamin seti de Amsterdam'dan almıştım.







Hobilerimi, hobi odamı, bebeklerimi, ıvır zıvırlarımı o kadar o kadar o kadaaaar çok özlemişim ki! Doğru düzgün başına oturup da bişiy yapmayalı da nerdeyse 2 ay oldu işte. Dün akşamımı cicilerime ayırdım :) Aslında niyetim bugünümü de komple odamda hayallere dalarak geçirmekti ama blogumu da çok ihmal ettiğim gerçeği habire aklımın bir köşesinde beni rahatsız ettiği için dedim Seda otur bakim bilgisayarın başına! :) Ya bu blog işi çok enteresan bişiy. Beni buraya yazmaya zorlayan kimse ve hiç bir somut neden yok. Ne binlerce takipçim var, ne bana para kazandıran reklamlar var, ne bi blogger ünlüsüyüm aman yazmazsam beni unuturlar mı acaba diye telaşlanayım, ama yine de buraya gelip iki satır yazmamak beni acayip rahatsız ediyor arayı uzattığım zamanlarda. Bana bu hissin sebebini izah edebilecek olan varsa beri gelsin :)

Yaaa işte böyleyken böyle sevgili arkadaşlar. Şimdi şu üzerimdeki tembelliği attım ya belki daha sık yazmaya başlarım yine. Eee sizler ne yapıyorsunuz bakalım? Var mı hayatında değişiklikler yapan, benim kaçırdığım şeyler yaşayan veya miskinliği tadını çıkaran :)
Güneşli bi Ankara cumartesisinden hepinize sevgiler. En kısa zamanda gelmeye çalışıcam şu gezi yazısı için :)
Görüşmek üzere...
 




0 güzel yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM