Saturday, August 16, 2014

FAIRYTALE

Bu aralar hep bi hayaller aleminde yaşama halindeyim. Küçükken çok çizgi film izlerdim ve kitap okurdum acaba ondan mı?

 


Bu hayallerden sebep çoğu zaman çocuk olasım geliyor. Her şey ne kadar da güzel gelirdi küçükken hatırlıyorum :) Susam Sokağı izlerken mest olurdum mesela. Veya annemin misafirleri gelecekse mutfakta pasta yapışını izlerdim. Nasıl tatlı gelirdi o pastalar ve o hep bir ağızdan konuşan teyzelerin sesiyle yerde oturup oyuncaklarımla oynamak, bir yandan da pasta ve çayın kokusunu içime çekmek büyük bi keyifti benim için. Akşamları ailece gittiğimiz misafirliklerde uyuyakalmak ve sonra kucakta taşınmak :) Çocukluk ne kadar güzel di mi :) Anne olunca çocuğumla oyun oynamaktan çok keyif alacağım kesin :) Bebek falan beklediğim yok şimdi yanlış anlaşılmasın da. Sadece kendi çocukluğumu hatırladığım için açıldı konu yani :)) Şimdiki zaman çocukları gibi eline ipad'i verip televizyonu da açıp kendi haline bırakmayacağım. Kendi dünyasını kursun, hayallerini büyütsün ve bundan keyif alsın diye uğraşacağım.

Beni böyle hayaller alemine daldıran bi kaç şey paylaşmak istedim sizinle. İlki Maileg kataloglarından kareler. Siz diğer ürünlere bakmak için şuraya ve şuraya ışınlanabilirsiniz :) Resimlerin üzerine tıklayıp "yeni sekmede aç" derseniz sanırım daha büyük halde görebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Diğerleri de kulaklığımı takıp da izlediğim videolarım :) Size de aynını tavsiye ederim. Başka bi aleme gideceğiniz garanti!

 

 

Bunları izledikten sonra hayat çok daha güzel gelmiyor mu size de? Sizlerin de bu tarzda önereceği videolar, linkler varsa yazsanıza..
Bu kadar hayalin üzerine gideyim de Tildalarımla meşgul olayım biraz :)
İyi pazarlar efendim.

No comments:

Post a Comment

DIŞARIDAN KENDİNE BAKMAK

Şöyle bir dışarıdan kendime baktım bu akşam. Amacım bu değildi aslında. Boş boş internette dolanırken blogum aklıma geldi. Sonra " hang...