Wednesday, August 20, 2014

FOTOĞRAFLARIMI SİLDİM YANLIŞLIKLA :(

Ya o kadar mutsuzum ki şu an arkadaşlar.. Bloguma yüklediğim fotoğraflarımın bir kısmını sildim yanlışlıkla :( Tam da nasıl yaptığımı anlamadım, google plus mıdır nedir picasa web albümü diye bişiy oluşturmuş benim bloga yüklediğim fotoğraflardan. Bundan haberim yoktu benim. Bu akşam onu keşfettim ordan oraya gezerken. Sonra da aa boşuna yer tutuyo diye sildim. Allahtan hepsini seçmemişim, sayfa sayfa sanırım seçiliyor. Ama yani epeyce bi fotoğrafım gitti. Bide çöp kutusunu da boşalttım :( Geri getirme imkanım yok yani :( Off çok mutsuzum yaa şu an... Burası benim fotoğraflı günlüğüm gibi bişiy. Her fotoğrafın benim için anlamı çok büyük. Şimdi yarım yamalak kaldı günlüğüm :( Arada fırsat bulursam, nereye hangi fotoğrafı koyduğumu da hatırlarsam düzenlerim inşallah..
Off ya akşam akşam yani olacak iş miydi bu :(

No comments:

Post a Comment

DIŞARIDAN KENDİNE BAKMAK

Şöyle bir dışarıdan kendime baktım bu akşam. Amacım bu değildi aslında. Boş boş internette dolanırken blogum aklıma geldi. Sonra " hang...