Sunday, November 23, 2014

BAKIN BURADA KİM VAR

İki arada bir derede buraya uğramalı, bu haberi sizinle paylaşmalıydım :)


http://gozlemgazetesi.com/HaberDetay/253/126055/basarili-girisimci-hayallerini-tilda-bebeklerle-gerceklestirdi.html#.VHMhwIusWaq

İzmir'de yayınlanan Gözlem gazetesinden Gülçin hanım bana "Sizinle bir röportaj yapmak isteriz" diye ulaşınca nasıl heyecan yaptım anlatamam :) Yaptığım şeylerin beğenilmesi, takdir edilmesi her zaman çok mutlu etti tabi ki beni ve daha çok çalışmak için motivasyonum oldu. Ama bir gazeteden röportaj teklifi?!?! Hayalini bile kurmadığım bir şeydi açıkçası :)) Onlar sordular, ben yanıtladım. Ve yukarıdaki gibi bir sonuç çıktı ortaya :) Ne diyeyim bilemiyorum. Benim için çok güzel bir hatıra ve çok büyük bir sürpriz oldu, motivasyonumu arttırdı. Sizinle de paylaşmak istedim. Hem de burası benim bir nevi internet günlüğüm gibi oldu, iyi kötü neredeyse herşeyimi yazdım. Bu da böyle bir sayfası olsun günlüğümün :)
Ben şimdi yarınki Ankara workshopım için çalışmaya :) Yarın kış bebeğimden yapıyoruz. 4 Aralıkta da uykucumuz olacak Ankara için. Detaylı bilgi isterseniz bayantilda@gmail.com a yazabilirsiniz. İlla ki benim bir tarih belirlemem gerekmiyor. Kendi arkadaş grubunuzu kurup bana yazarsanız size özel bir gün belirler, ders yapabiliriz :) İstanbul'da da 13 Aralıkta kış bebeğimden, 14 Aralıkta uykucumdan yapıyor olacağız. Bunların yayınlarını @bayantilda instagram hesabımdan duyuruyorum çoğunlukla ve buraya yazana kadar kontenjanımız doluveriyor. Eğer oradan takip edebilirseniz daha güncel olarak haberdar olabilirsiniz :) Şu anda İstanbul kurslarımın tamamı doldu. Ankara için de kış bebeğim doldu. Ama uykucu için halen yerimiz mevcut ;)

 

Hem kurslarıma katılanlar böyle cici sertifikalar da alıyor bitiminde :))

Kurslarımız Beylikdüzü Yumi Artdoll atölyede oluyor. Anadolu yakasında oturan bazı arkadaşlar bana "Ayyy Beylikdüzü çok uzak" diye şikayette bulunuyorlar. Açık konuşayım o şikayetleri ciddiye almıyorum. Çünkü bir şeyi yapmak istiyorsanız ona hayatınızdan bir günü ayırabilirsiniz diye düşünüyorum. Bir de bana söylemeyin bari! Ben kalkıp Ankara'dan geliyorum ard arda iki gün kurs vermek için. Yani hem sizin o şikayet ettiğiniz mesafeyi katediyorum hem de Ankara'dan kaç yüz km yol geliyorum. Lütfen biraz mantıklı olalım :)

En son ben çalışmaya gidiyorum demiştim sanki :)) Bu sefer hakikaten gidiyorum :) Yeni yaptığım bebeklerimin paylaşımı da bir dahaki sefere kalsın şimdilik.
Güzel haftalar dilerim herkese. Görüşmek üzere!
Sevgiler

No comments:

Post a Comment

DIŞARIDAN KENDİNE BAKMAK

Şöyle bir dışarıdan kendime baktım bu akşam. Amacım bu değildi aslında. Boş boş internette dolanırken blogum aklıma geldi. Sonra " hang...