Monday, November 12, 2012

#gununfotografi11

#gununfotografi11

Şarkısı / Song for the Read

Bu Günün Fotoğrafı olayı sayesinde günlerin ne kadar çabuk geçtiğini de anlar oldum. Peehh baksana ayın yarısı bitmiş bilem. Teyyy teyy.. Efenim ikinci 6 günüm, biyyruunn:
----------------------
Thanks to the Photo of the Day activity, i can now see how time passes. We're already in the middle of November! Here are the photos for the second 6 days period at Photo of the Day. Enjoy:


7-Renk: renklerine vurulup aldigim, ben de boyle pastalar yapicam dedigim dogrudur. Sonuc: 0
7- Colour: I bought this book for its colours, i thought i could bake like these. Could i? No.

8- Yol: 
8- Road:

9- Hata: "Acaba yemeği hazırlamakla hata mı ettim?" diye kendine soran koca :)
9- Mistake: My hubby asking himself "Was it a mistake to make the dinner ready?" :)

10- Siyah: Bugün günlerden siyah...
10- Black: Today is black..

11- Taş: Rocks are a girl's best friend :) Bu taşlar gerçek değil onu söyliyim de sonra ayy ne görgüsüzsün demesinler. Olsaydı iyiydi ama :)
11- Stone: Rocks are a girl's best friend :) Although these are not real precious rocks :)

12- Altında: Mutluluk bu paketin altında! :) Hastasıyız dedeeee :)
12- Under: Happiness is under this package :) Adore it! :)

Yaa bak gördünüz mü zaman nası akıp da gidiveriyor. Ecnebilerin bi lafı vardır bildin mi? Taym iz lay a rivır derler. Hah işte aynen öyle. Yalnız benim yazıya şarkı bulurken içeriğe anlam bakımından en yakını değil de yazıda yazacağım iki kelimeyle aklıma gelen şarkıyı koymam kaç puanlık bilemedim. 
Neyse öperim sizi. Görüşmek ümidiylen, esenlikler dilerim. Bay bay!
----------------------
You see, time is like a river. It comes and goes.. 
Hope to see you soon again. Bye bye! 

No comments:

Post a Comment

DIŞARIDAN KENDİNE BAKMAK

Şöyle bir dışarıdan kendime baktım bu akşam. Amacım bu değildi aslında. Boş boş internette dolanırken blogum aklıma geldi. Sonra " hang...