Monday, March 25, 2013

KURDELELERE, İPLERE ÖZGÜRLÜK

Biraz(!) dağınık çalışıyorum ben arkadaşlar. Azıcık ortalık savaş alanına dönüyor ben birşeylerle uğraşırken. Hatta ofisteki masamı hep dağınık bırakıyorum artık, her gün toplamaya uğraşmıyorum. Temizliği yapan abla sağolsun yüzüme vurmuyor, masamı sileceği zaman kendisi topluyor. Napayım bu bir çalışma şekli. Herşey gözümün önünde olmalı ben çalışırken. Yoksa orda olduklarını unutuyorum. Ordan ona, ordan ona atlıyorum çalışırken. Bundan şikayetçi değilim valla. Evde de ofiste de kendime ait küçücük alanlarım var, oraya karışılmasın bi zahmet. Kocacııım yazımı okuyosan ben de seni çok seviyoruuum ^_^  (ben ona dağınık diye kızıyorum, o da bana dağınık asıl sensin diyor, kabul etmiyorum da burda itiraf edince şimdi üzülmesin :) )
Neyse.. Evet özümde çalışırken dağınık bi insanım. Ama bazen de bana gelirler, o bütün dağınıklık gözüme batar. Bundan sonra herşeyi yerli yerinde tutucam, lazım oldukça çıkarıcam derim. İşte bu proje de (proje dediğime bakmayın kıytırık bişiy, ama çok işe yarıyo valla) öyle bi dellenme anında çıktı ortaya. Birbirine dolanmış kurdelelerimi toplamam lazımdı. Yoksa artık biraz geniş olanları bozulmaya, kırışmaya başlamıştı. Ben de açtım tezgahı salona, aldım çayımı, pastamı, çıktılarımı ve kurdelelerimi. Başladım kes-yapıştır işine :)

Hemencecik üstte gördüğünüz gibi 200 gr'lık A4'e çıkarttım bu şekilleri. Aşağıda taranmış halini bulabilirsiniz. Ama aynı desen olacak diye bi şart mı var? Çok güllü dallı geldiyse size, kendinize istediğiniz desenlerden çıktılar alın bacılar. Bu fotoğraflar instagramımdan. Oradaki arkadaşlar şablonu mutlaka istiyoruz diyince buraya şeyediveriyim dedim :)
Evet 200 gr kağıda aldım ama istediğim gibi sert olmadı. Ben de evdeki kalın kağıtlarımdan yapıştırdım iki tane desenli kağıdın arasına. Heralde evdeki kağıt da 200 gr'lıktı. Tam anlamıyorum bu işlerden, neyse. Siz kafanıza göre yapın işte.
Sonuç şu şekkil bişiy oldu;

Büyük bi aşk yaşıyorum ya ben bunlarla. Daha da bir sürü kurdelem var, az almışım çıktıyı. Ben bi ara bunların biraz büyüğünden yapayım. Şu üstteki fotoğrafta gördüğünüz minik topluları sarmak için. Onlara küçük geliyor bu boy.
Nası olmuş sizce?

İşte şablon bu. Diğer şablonları da etiket neyim yaparsınız isterseniz. Hadi bakalım pambık eller kes-yapıştıra. Yapan olursa bana da fotoğraf göndertsin ya. Hayat paylaşınca güzel trallallallalalalaaa :)
Hepinize sevgiler, öpücükler falan.. Bay bayyy!

No comments:

Post a Comment

DIŞARIDAN KENDİNE BAKMAK

Şöyle bir dışarıdan kendime baktım bu akşam. Amacım bu değildi aslında. Boş boş internette dolanırken blogum aklıma geldi. Sonra " hang...